lovesims3forever

Alla inlägg under september 2012

Av lovesims3forever - 1 september 2012 16:33

wow 5 besökare jag brukar ju ha 0

Nytt rekord  

men däremot bara 1 kommentar????

Av lovesims3forever - 1 september 2012 13:00

 den här historien handlar om Therese Dahlman som bor i Bridgeport. En stad med nattklubbar och vampyrer.  

Therese:lila

Matthew:ljusblå

Gäster: grå

 

Wow vilket hus

ooooh en dator  

yeey vad roligt

oj vad hungrig jag är jag måste nog laga mat

 

 

mm vad gott

nu börjar klockan bli mycket jag kanske borde göra något?nu har ju barerna öppnat

 

   

hej där du får 100 simdaler om du släpper in mig

nja egentligen inte men låt gå

tack

åhh det är ju ingen kändis här jag går någon annanstans

 

Matthew kan jag få din autograf!

visst men sluta stör mig

visst

......

du matth..

hörde du inte vad jag sa eller?

jo men ..

men gå då

 

snygga ögon du har vill du hänga med mig hem

visst

 

 

hm snyggt hem

tack     

 

     

åh hembiträdet kommer

ojsan

 

Therese det här kommer inte att fungera

jo det kom....

NEJ hejdå glöm mig

snyft matthew

 

   

matthew.....

 

va nejjj matthew lämmnar du mig utan pengar eller någonstans att bo med ett BARN

jag måste berätta för matthew vad glad han kommer bli

  

Matthew jag har en jättebr....

Vad gör DU här

Matthew jag är med barn visst är det kul

jag har aldrig velat ha något barn men dig jag SA ju att det inte skulle fungera

men Matthew

NEJ GÅ JAG VILL INTE SE DIG HÄR IGEN

   

eller så går du ut ur mitt hus!!!!!!!!!!!!!!

visst hejdå

Matthew hur kunde du

 


 

AJJJJJJJ den kommer hjälp vad ont det gör 

 

hej min lilla ....

.....matty


PS/jag kan inte göra historier den här var min första historia

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket Expantionspaket tycker du verkar vara bäst?
 Årstider
 Övernaturligt

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards